我要快樂

對我來說這句話根本就是屁話
誰會不要自己快樂?!
可是綁住心的繩子也是自己套上去的
一刀剪不好
心會流血的...

所以不剪嗎?!
其實也不
只要心瘦瘦的
繩子自然會脫落

所以我讓自己忙碌
忙碌的時候
腦子裡除了滿滿的公事以外
裝不下其他物品

可也造成另一個狀況
空閒時
"他"猖狂的嚴重

病得厲害
可悲的是沒人發覺
我既不像黛玉那樣虛弱
又不像西施那樣嬌柔
下頜那顆淋巴結已經腫到從表面就看得到了
可是冒雨騎車的樂趣我不想錯過
感冒會更嚴重吧
我知道我已經生病了
可是...我的意識還停留在那裡
所以身體沒有啟動該有的修復機制
會病死嗎?
我怕死嗎?

u can't understand how hurt i am
and u never try to understand
busy is just an excuse
a terrible excuse
u didn't even notice that i'm sick
illness

got a stomach ache
because of u
got a headache
also because of u
but i never try to tell u about it
coz i didn't want u to feel like i'm complaining

taught u the poems
i was glad at i had the sense to teach u
will u remember them?
or busy will be the excuse again?

shouldn't put that much attention on u
i'm better now
really
only miss u when i laid in the bed

time to go to bed
need more rest or i can't become healthy

will u come into my dream?
will u give me a kiss in dream?


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 peggyyu0509 的頭像
    peggyyu0509

    從心之所行,即為正道

    peggyyu0509 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()